Vem vinner..

Blir det att jag lyssnar på mitt dåliga samvete och faktiskt
åker iväg och träna ikväll.
Eller vinner den där lata sidan som säger att jag är för trött.
Jag vet inte än.
De bråkar med mig.

"Var inte så lat Sofie" säger den ena sida.
"Du kommer att må så mycket bättre efteråt. Och tänk på alla
tusentals kalorier du lyckades få i dig igår på födelsedagen.
Tänk på att det blir svårare att gå ner i vikt när man blir äldre.
Och du har faktiskt fyllt 25 nu!"

Den andra säger
"Passa på att umgås lite mer med Johannes när han kommer hem.
Du förtjänar att vila. Du har haft så mycket att göra de senaste dagarna.
Och tänk på att det är jobbigt att bli gammal..
Mys lite längre i soffan ikväll istället!"

Åh håll tyst!!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Stanna hemma, man förbränner kalorier genom att leka med sina barn och hångla med sin lover också så det sååå

2012-02-07 @ 21:30:24
URL: http://tinkarlssons.blogg.se/
Postat av: Katrin

Stanna hemma, man förbränner kalorier genom att leka med sina barn och hångla med sin lover också så det sååå

2012-02-07 @ 21:30:38
URL: http://tinkarlssons.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

håller nmed katrin på detta. haha! ;)

lite ligga o lite jaga barn. liksom. dammsugarrace funkar också. eller som du skrev- handla med två gnälliga ungar, funkar alldeles utmärkt att få svetten att rinna både här o där!



jag hade tydligen fått ett insädarsvar i veckan men vet inte vilken av tidningarna, måste kolla upp detta. det dumma är ju att jag skrev i insändaren att det är en heltidsanställd per 20 barn, och de hade klippt bort heltids. jag VET att de är tre anställda på 20 barn, varan en heltid och de andra 75/ 25% .

dumt när de klipper lite hursomhaver, när jag skrivit ut det med hela mitt namn. men men.



jag har inga smspengar och inga ringpengar på mob, så har inte kunnat svara!

om du undrar. s¨det är inte att jag är sur på dig, eller nåt såntdär dumt.



pöss!

2012-02-13 @ 23:50:16
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0